KOLOSS ELECTRIC

Meil ei eksisteeri mõisteid “suur” või “väike” klient.

Meie äri alus – klienditeeninduse kõrgtase.

TURUSTAMINE

Me oleme keskendunud tihedale koostööle maailma tuntud brändidega ja pakume partnerlust uutele tootjatele. Toote levitamiseks Eesti turul on KOLOSS Electric’ul:
• kliendibaas;
• lööv turundus;
• müügiedenduse süsteem;;
• hästitoimiv logistika ja ladu.

OTSETARNED

KOLOSS Electric’u prioriteediks on toodete vahendajateta sisseost otse tootjalt (regionaalse esinduse leping või ametlik partnerlus), vähendades kulutusi, tõstes teeninduse taset, tõhustades kontrolli ja suurendades kiirust. See võimaldab parendada klientide teenindamise kvaliteeti nii müügi ajal kui ka peale seda.

LAI SORTIMENT

KOLOSS Electric on orienteeritud toodete komplekssele tarnimisele (projektimüük). Selline lähenemine võimaldab klientidel saada projektil põhinev sooduspakkumine arvestades kaupade mahtu ja hindade tasakaalu. Me hindame oma võimalusi reaalselt ja pakume seda toodet, milles tunneme end kõige kindlamini (hinna ja teeninduse kooskõla).

KONTROLLITUD KVALITEET

Pakutava toodangu kvaliteet ja kliendi ostuga rahulolu tase on tehingu lahutamatud osad. Me toodame mitte kaupu vaid müügiteenuseid, olles tootja ja kliendi vahendajateks. Me läheneme müüja funktsiooni täitmisele tähelepanelikult ja seega on pakutava toote kvaliteet üheks peamiseks kriteeriumiks uue hankija valimisel.

ÕIGE TEENINDUS

KOLOSS Electric’u eduka arengu aluseks on õige teenindus:
• konkurentsivõimelised hinnad;
• toodete valik;
• toodete kvaliteet;
• müügijärgne teenindus.

KONKURENTSIVÕIMELISED HINNAD

Meil õnnestub saada kaupadele ja logistikateenustele parimaid sisseostuhindu. Optimiseerides kulutusi saame oma klientidele teha soodsamaid hinnapakkumisi. Suurem sisseostude maht – väiksem makse. Võidab klient – võidab KOLOSS. See on meie ühine võit.